Gamla och nya familjemedlemar...

En liten presentation av mina familjemedlemmar..

Husse Thomas.


Husse Sebastian..


Matte Ann-Sophie


Lillmatte Maja..


Jag och katten Molly.


Marsvinen Lilly, Tingeling, Maily och Nellie med bebisar i magen.


Våra nya familjemedlemmar föddes i dag.
Nellies ungar, två flickor tror vi att det är.
Lycka har Maja bestämt att den ena ska heta den andra funderar vi på fortfarande.



Till familjen hör också Madelene och Eric som har lilla Nova.
Nova är husse och mattes barnbarn. Mormors älskling som matte säger,
hon är 10 månader nu och har tagit sina första steg.


Mamma Madelene och Nova 7 månader


Pappa Eric med Nova nyfödd.


Det var lite bilder på mina nära och kära som jag träffar varje dag, och som älskar mig
trots att jag är skitjobbig emellanåt.

Så har jag förstås min gamla husse Benny och matte Gunbritt som har fött upp mig och bryr sig om mig lika mycket fortfarande och som också hör till familjen. Tyvärr så hittade vi inga bra bilder på dom.

Skriver snart igen Belgarhusets Ayax



Kommentarer
Postat av: Gunbritt med hela flocken

GLAD PÅSK!!!

Gunbritt med flock!

2010-04-01 @ 22:27:04
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Gunbritt med hela flocken

Haloj dags för nya bilder ;)

Kram Gunbritt

2010-04-08 @ 13:23:09
URL: http://www.belgarhuset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0